Geef je Hoppinpunten vorm via de aankoopcentrale straatmeubilair
Lokale besturen kunnen vanaf nu beroep doen op de aankoopcentrale voor Hoppinpunten voor het leveren, onderhouden en indien gewenst ook het plaatsen van straatmeubilair en fietsvoorzieningen. Met dit initiatief wil WVI haar gemeenten zoveel mogelijk ontzorgen door de administratieve rompslomp voor haar rekening te nemen.
Productcatalogus
Het aanbod van de leveranciers hebben we samengebracht in een brochure. Die bevat een productcatalogus met
- technische details
- prijzen
- referentiefoto’s
- extra opties
- bestelprocedure
Lokale besturen in ons werkingsgebied kunnen de catalogus opvragen via mobiliteit [at] wvi.be.
Bestellingen & kortingen
De bestelling wordt rechtstreeks bij de aankoopcentrale geplaatst - niet alleen voor de Hoppinpunten, maar eventueel ook voor andere (her)inrichtingen van het openbaar domein. Door de oprichting van deze aankoopcentrale kunnen we scherpere eenheidsprijzen bedingen.
Werkwijze
STAP 1 /
De gemeente treedt toe tot de aankoopcentrale via een gemeenteraadbeslissing. Download hier het modelformulier.
STAP 2 /
In de catalogus zoekt u het straatmeubilair en/of de fietsvoorzieningen die u wenst aan te kopen. Vervolgens plaatst u de bestelling rechtstreeks bij de leverancier(s) via een bestelbon met onderstaande gegevens:
- de aard van de levering(en)
- de hoeveelheden
- de plaats van levering
- de (wenselijke) leveringsdatum, rekening houdend met de gegarandeerde levertijd van de leverancier
- etc.
STAP 3 /
De leverancier bevestigt de bestelling, en stemt verder af met de gemeente.