Versterking voor het Energiehuis WVI
Eind vorig jaar versterkten Jasper en Charlotte het Energieloket dat ondertussen 5 medewerkers telt. Zo kunnen we de lange wachttijd voor het behandelen van de dossiers Mijn VerbouwLening wegwerken tegen na de zomer. Naast het voorbereiden van de dossiers en het opvolgen van de premies die bij deze dossiers horen, nemen ze ook de loketwerking voor hun rekening.
Waarvoor kan je bij het Energieloket nu terecht?
- Mijn VerbouwLening: hoe vraag je deze lening nu aan, wat zijn de voorwaarden en hoe kan deze lening bijdragen aan de verbetering van je woning.
- Mijn VerbouwPremie: gedetailleerde informatie over de beschikbare premies voor energiebesparende maatregelen en hoe je hiervoor in aanmerking komt
- Renovatieadvies: praktische tips en neutraal advies voor het plannen en uitvoeren van je renovatieproject. Voor meer technische vragen hebben we renovatieadviseurs in huis.
- Vergelijking en wissel energieleverancier (V-test): hoe kan je deze test correct gebruiken om het meest voordelige tarief te vinden dat past bij je verbruikspatroon
Maak het jezelf makkelijk en stel vandaag nog je vraag:
📞 050 64 16 06 - elke werkdag van 9u00 tot 12u30
🔗 https://www.wvi.be/neem-contact-met-het-energiehuis-wvi
De loketmedewerkers van het Energiehuis WVI ontvangen jullie graag op afspraak in het Energieloket in Brugge, maar komen ook maandelijks langs bij jou in de buurt.